کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جبران خسارت مشترکان ایرانسل چگونه است؟

چندی است شرکت ایرانسل با اختلالات شدید و جدی در زمینه ارائه خدمات به کاربران اینترنتی مواجه است و هیچ اقدامی برای بهبود این وضعیت صورت نگرفته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ سایت پارسینه در مطلبی نوشت: این اختلالات در حدی است عده ای از کاربران وایمکس  قصد شکایت رسمی از این شرکت بخاطر ناتوانی از اقدام بر اساس قراردادش را دارند.

کاربران وایمکس ایرانسل که در هفته های اخیر با قطعی مکرر شبکه اینترنت مواجه بوده اند با خسارات جدی روبرو شده اند و در پروژه های رسمی و اداری خود متضرر شده اند و شرکت ایرانسل باید راه واضح و روشنی برای اعلام شکایت کاربران خود اعلام نماید و خسارات این مدت کاربران را نیز جبران نماید.

در  گزارشی که مجلس شورای اسلامی در هفته ی پیش برای ارزیابی شبکه آنلاین دفاتر اسناد رسمی تهیه کرده است نیز به اختلالات این شرکت اشاره مستقیم شده است که جای شک و شبهه ای در مشکلات و ناتوانی این شرکت باقی نمی گذارد.

از تعرفه ی 64 هزارتومانی این شرکت که به اصطلاح تعرفه ی نامحدود است  اما در بیشتر مناطق با مشکل آنتن مواجه است و قطعی مکرر در طول روز به یک طرف، اما عدول این شرکت از اعمال زمان تمدید مشترکان در ابتدای هر ماه بیش از هرچیز قابل تامل است.

وایمکس ایرانسل در روز 26 هر ماه یعنی نیمه شب 25 اقدام به قطع مشترکانی که اقدام به تمدید تعرفه نکرده اند می کند که این اقدام فاقد وجاهت قانونی و دور از اخلاق و به نوعی دهن کجی به تمام صبوری مشترکان این شبکه است که با تمام مشکلات زیاد ایرانسل با آن مدارا میکنند.

مشترکان تاکید دارند که پاسخگویی پشتیبانی این شرکت ضعیف است و به راحتی در هنگام قطع شبکه اعلام می نماید مسولیتی در این زمینه ندارند!

چندی پیش در یکی از سایتهای اینترنتی کاربران وایمکس ایرانسل اقدام به اعلام نارضایتی از مشکلات موجود این سرویس کردند که با پاسخ مسولان ایرانسل مبنی بر بی مشکل بودن سرویس مربوطه مواجه شدند که کاربران ناراضی این مجموعه را به شدت حیرت زده کرده است.

بنظر می رسد شرکت ایرانسل با قرارداد مفصل و عریض و طویلی که بر روی سایت خود قرار داده و قیمت های بالنسبه بالای خود برای خدماتش، ضرورت دارد راهکار مناسب و روشن و قابل ارزیابی و رصدی برای جبران خسارات و اطلاع رسانی اختلالات شبکه ی خود پیش بینی و به کاربرانش ارائه دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18555 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/10/04 تعداد مشاهده: 2467
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سامان 1392/10/05 08:13
سلام
منم با دوست عزیز موافقم واقعا چرته شما هر سرعتی داشته باشی باز افت شدید سرعت داری اصلا مشخص نیست کی سرعت خوب میشه که بخوای ازش استفاده کنی
در کل چرته چرتهههههههههه
گلابی ازدرخت گلابی 1392/10/05 02:42
اینترنتشو یه سری ها هک کردن دارن بدون هزینه استفاده می کنند
خخخخخخ
امیر امیری 1392/10/05 02:39
با عرض سلام و خسته هنباشید
خدا خیرتان بده . انصافا خیلی زحمت می کشید و نرم افزارهای لازم را به این راحتی در اختیار ما قرار می دهید. در گذشته خیلی سخت بود که این نرم افزار ها را بتوانیم در اختیار خود قرار دهیم.
در آخر باز هم از اینکه ما را در امر نرم افزاری یاری می رسانید از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم.
با تشکر
امیر امیری
ره گذرم 1392/10/05 00:13
سلام علیکم
واقعا اینترنت ایرانسل که خیلی ضایع شده
کاری نمیشه کرد
فقط می تونید اپراتو رو عوض کنید ...
همون سیم کارت خریدن از یه اپراتور دیگه
...
علی اکبر خان محمدی 1392/10/04 22:05
سلام منم خیلی مشکل دلرم منم 2MB بدون محدودیت گرفتم افت سرعت که خیلی افتضاحه اصلا نمیدونم شیرشون 1 به چنده با این سرعت افتضاحی که داره فکر کم 1 به 20 چیزی باشه.... اپراتورها هم فقط میگن مشترک گرامی شرکت تعهدی نداره تا حتما سرعت دانلود شما رو به حداکثر برسونه در صورتی که 132.500 تومان پول میگیره برای شارژش.... واقعا که افتضاحه. یه چند روزی مونده تا شارز این دوره تموم بشه به محض اینکه شارژش تموم بشه سرویسم رو کلا از این اپراتور عوض میکنم به یه اپراتور دیگه.... واقعا هم درسته هیچ کس اونجا پاسخ گو نیس هیچ کس. حق مردم هم اصلا براشون مهم نیست من که راضی نیستم
حسین صفری 1392/10/04 21:54
همه اپراتورها تلفن همراه مشکل دارن همراه اول هم اصلا مرجع طرح و بررسی شکایات نداره مثلا ما تو عصر ارتباطات زندگی میکنیم خیر سرمون lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
سلمان 1392/10/04 18:05
حقوق مشتری در کشور ما یعنی کشک
فراز مقدم 1392/10/04 13:00
من حدودا 3 سال هست که از سرویس های 2048 بدون محدودیت حجمی رو دارم و ماهیانه 135 تومن پول رو به اجبار به دور می ریزم.

قطعی مکرر ، عدم پاسخگویی ، شلوغی خطوط برای زنگ زدن به پشتیبانی (شماره موبایل میگیری 09377070000 من 2:13 پشت خط موندم تا یکی اونجا جواب بده هزینه رو خودتون حساب کنید)، جواب های چرت و پرت اپرانور ها که شعور آدم رو زیر سوال می برند با راهکار هایی که در صورت بروز مشکل ارئه می دن، به عنوان نمونه زنگ زدم میگم قطع هستم ، توی کنسول مودم دارم می بینم که به wan وصل نمیشه و میگن برو به تنظیمات internet explorer و ssl 2 v رو off کن.

تازه یه بحثی هم بود در زمانی که ماه تمام میشد باید صبر می کردی تا سرویس جدید برات فعال بشه در غیر این صورت برات ترافیک آزاد حساب میشه که اگه سرورت شبونه تو اون تایم update می خواست بشه یه رقم خوشگل برات تو حسابتون محاسبه می شد که تا پرداخت هم نمی کردی اجازه استفاده نداشتی.
زنگ میزنم میگم افت سرعت دارم میگن تو این ساعت ها (7-18) چون شلوغه سرعت پایینه. میگم سرویسم برای شرکت هست من تو این تایم پهنای باندم رو نیاز دارم.

می تونم بگم یکی از آشغالترین سرویس های حال حاضر هست. پول میگرن جواب هم نمیدن. دستون هم به هیج جایی بند نیست چون شرکت ایرانسل واقعا سرو ته نداره.

راستی یه اتفاقی برام هم افناد که بد نیست بدونین. user o pass اکانت من در ماه 3 یا 4 بار حک میشد، جوری شده بود که به خودم هم شک کرده بودم و در نهایت مجبور به resst کردن pass می شدم که با مراجعه چندین تکنسین ایرانسل هم مشکل رفع نشد. انقدر با این مودم ور رفتم آخر دیدم خود این تکنسین ها firewall داخل مودم رو ON نمی کردن و اگه یکم کار کردن با back track اشنا باشین می دونید چقدر راحت user o pass رو میشه از header پکت ها میشه اسنیف کرد.

امیدوارم یه روزی این مملکت واسه ادماش ارزش قائل بشه.
تشکر سافت گذر.